štvrtok 10. januára 2013

Ladíme

Ešte som poriadne nezačala a už to zanedbávam. Dlho som sa tu neukázala, neporiadna ako vždy! Ale ja sa polepším, sľubujem. Dávam si to ako novoročné predsavzatie :)
     Koniec sveta sa nekonal. Najprv som sa teda po novom roku spamätala zo všetkých tých sviatkov a pomaly, veľmi pozvoľna som sa pustila do práce. Nakoniec sa mi po tom lenivom ničnerobení nejak podarilo naskočiť na kolotoč objednávok a starých restov s minulého roka.
No popritom "pozvoľnom naskakovaní" som potrebovala niečo na rozbeh, rozptýlenie, niečo malé, milé, zmenu, niečo, čo sa nenosí na ramene. Napríklad na krku.
    Milujem ich, golieriky. Sama ich nenosím, nie som až tak romantický typ, ale sú úžasné a teším sa že sa páčia aj vám. Rozihrajú každý outfit, šaty, či obyčajné šedé tričko a dokonca...ladia s kabelkami!

Veď pozrite :)


Ammyla praje všetko dobré do nového roku a porúča sa...

2 komentáre: